Умови вступу до школи

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО 1 – ГО КЛАСУ спеціалізованої школи №92 ім. Івана Франка м. Києва

 

- Приймання дітей до 1-11-х класів школи здійснюється на конкурсній основі.

- При прийомі дітей школа керується Інструкцією про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 19.06.2003 року №389, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 04.07.2003 року №547/7868 та Статутом школи.

- Конкурсне приймання дітей до 1-го класу проводиться у терміни, визначені школою, у формі співбесіди з дитиною в присутності її батьків або осіб, які їх замінюють.

- Співбесіда включає виконання спеціальних діагностичних завдань для перевірки рівня загального розвитку дитини, її функціональної готовності до систематичного навчання та здатності до вивчення іноземних мов .

- Комісія для співбесіди складається з трьох осіб (педагог, психолог, вчитель з англійської мови)

- Діти, які успішно пройшли вступну співбесіду до 1-х класів зараховуються до школи наказом директора на підставі рішення медико-психолого-педагогічної комісії та медичного висновку про функціональну готовність дитини до навчання в школі.

Для вступу до 1 класу подаються:

1. Заява батьків на ім’я директора школи.

2. Копія свідоцтва про нарождення завірена нотаріально.

3. Медична картка дитини встановленого зразка.

 

ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ, ЗА ЯКИМИ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ СПІВБЕСІДА З ДІТЬМИ, ЯКІ ВСТУПАЮТЬ ДО ПЕРШОГО КЛАСУ

Орієнтування у навколишньому середовищі, запас знань, ставлення дитини до навчання у школі.

- Як звати твоїх батьків?

- Де ти живеш?( назвати країну, місто, вулицю, дім)

- Чому ти хочеш йти до школи?

Процеси мислення:

- Узагальнення (назви одним словом).

- Виключення (знайди зайвий предмет).

- Порівняння (чим схожі і чим відрізняються предмети).

- Розвиток наочно-образного та логічного мислення (склади серію малюнків).

Розвиток дрібної моторики (графічний диктант).

Зорове запам’ятовування.

Запам’ятовування на слух.

Увага (сталість і сконцентрованість, спостережливість, переведення, довільність).

Розвиток мовлення (читання напам’ять віршів, переказ казки).

 

Головна Калейдоскоп школи Кафедри Олімпіади ЗНО Гордість школи
Гуртки та секції Міжнародні зв'язки Творчість учнів Країна зоряних міст Для батьків Випускники